بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قلب دوم چیست؟

قلب دوم چیست؟

قلب دوم در قسمت پایین بدن ما یعنی ساق پا تا پاشنه قرار گرفته است. در واقع عضلات پا قلب دوم انسان است.

معمولا قلب، خون را با اکسیژن به کل بدن می رساند. خون در طول رگ ها حرکت می کند تا به کل بدن برسد اما همین خون باید دوباره مسیری را طی کند تا به قلب برگردد.

کمبود تمرینات ورزشی و یا حالت ثابت نشسته و ایستاده، انقباضی را برای عضلات ایجاد نمی کند. در نتیجه باعث گرفتگی رگ ها و گاهی اوقات مرگ افراد می شود، زیرا خون را در بدن آن ها لخته می کند و باعث می شود که خون بتواند از پایین بدن به سمت بالا بیاید و به قلب برسد.


آیا پا قلب دوم انسان است؟

زمانی که خون وارد رگ های عضلات ساق پا می شود، این عضلات کمی گسترده می شوند که این گستردگی از پاشنه پا تا پشت زانو اتفاق می افتد که دقیقا همین قسمت ها مسئول برگرداندن اکسیژن و خون به قلب هستند.

در واقع انسان‌ها دو قلب دارند. قلب دوم در قسمت پشت پا و بالای پاشنه قرار دارد. قلب دوم ما ماهیچه‌های ساق پا هستند. این ماهیچه‌ها سولئوس نام گذاری شده اند.

خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن


چرا پا قلب دوم بدن است؟

عضلات کوچکتر باید سخت تر کار کنند تا جریان بازگشت خون به درستی شکل بگیرد و مچ پا نیز باید به شکل سخت تری کار کند. این موضوع منجر به فشار بیش از حد به هنگام ورزش می‌شود که به صورت خستگی و عملکرد ضعیف خود را نشان می‌دهد.


معرفی سایت قلب دوم

فروشگاه اینترنتی قلب دوم، همواره برای سلامتی پا تلاش می کند تا کفش مناسب تولید کند. این مجموعه دارای انواع مختلف و متنوع کفش زنانه، مردانه و بچه گانه، می باشد. رنگ بندی متنوع این محصولات برای هر نوع سلیقه ای مناسب است. قلب دوم محصولات خود را به صورت عمده در اختیار مغازه داران قرار می دهد.

همچنین با داشتن سه تولیدی کفش پادید، کفش ویس من و کفش آرسین کیفیتی عالی و قیمتی مناسب را برای بنکداران به ارمغان می آورد. شما می توانید در هر کجای ایران که هستید به سرعت سفارش خود را ثبت و دریافت نمایید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده